تلویزیون 50 اینچ 4K توشیبا 2021 مدل 50C350

شرکت توشیبا یکی از نامداران تولید تلویزیون های ال ای دی در بازار دنیا است و شاید برای شما بیشتر حس نوستالژی یک شرکت جذاب باشد که همه ما در مورد قابلیت ها و ویژگی های بی نظیر آن در دوام و همین طور کیفیت فنی شنیده ایم. در این تلویزیون از قابلیت های زیادی استفاده شده است. از نمایشگر با کیفتی بالا و اندروید و همین طور امکان اتصال بی سیم به اینترنت گرفته تا حالت های مختلف نمایش رنگ. فناوری Color Re-master رنگ اصلی تصویر را همان طور که باید طبیعی و رنگارنگ بازیابی می کند.

Dolby Vision HDR و HDR10 در این نسل از تلویزیون نیز موجود است. فناوری DTS® Virtual:X™ ارتفاع مجازی، صدای فراگیر مجازی چند کاناله را علاوه بر افزایش صدا برای خروجی بهتر صوت های زیر محدوده شنوایی گوش انسان نیز کاملا تنظیم کرده است. در این تلویزیون از 4 پورت اچ دی ام آی و 2 پورت یو اس بی استفاده شده است.

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ضمانت اصالت و سلامت

ارسال در اولین روز کاری

پرداخت در محل

پشتیبانی 24/7

توضیحات

توضیحات تکمیلی
برند

مدل

50C350

رنگ

مشکی

اندازه صفحه نمایش

50 اینچ

کیفیت تصویر

4K

تعداد ورودی HDMI

4 پورت

تعداد ورودی USB

2 پورت

سیستم‌عامل

آندروید

اتصال Wi-Fi

Wi-Fi دارای گواهی 802.11 ac

کشور سازنده

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون 50 اینچ 4K توشیبا 2021 مدل 50C350”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره برند
توشیبا به انگلیسی TOSHIBA برند بزرگ ژاپنی فعال در حوزه‌های تجهیزات ارتباطی، محصولات و لوازم خانگی، قطعات الکترونیکی، تجهیزات شهری، تجهیزات پزشکی و زیرساخت‌های شهری است. این شرکت که به صورت خوشه‌ای اداره می‌شود، توسط تاناکا هیساشیگ در سال 1875 در ژاپن تاسیس شد. امروزه شرکت توشیبا در حوزه صنعت الکترونیک و تجهیزات برقی پس از زیمنس، سامسونگ، هیتاچی، ماتسوشیت، سونی و ال‌جی در مقام هفتم جهان ایستاده است.   توشیبا توانست با فروش ۶۰٫۸ میلیارد دلار و سود خالص معادل ۱٫۱۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۷، در رتبه ۹۱ از پانصد شرکت برتر جهان، قرار بگیرد و اسم خود را برای همیشه در تاریخ ثبت کند.   نخستین تلفن تصویری رنگی٬ نخستین دیسک نوری بایگانی اطلاعات٬ نخستین سامانه اوسی‌آر با قابلیت خواندن حروف چینی و نخستین دیسک‌های ۰٫۸۵ اینچی از اختراعات و نوآوری‌های این شرکت عظیم است. توشیبا همواره در زمینه لوازم خانگی نیز فعال بوده و با تولید محصولاتی نظیر: تلویزیون، کولرگازی، یخچال فریزر، لباس‌شویی و... نبض بازار را در دست گرفته است.