فروشگاه هیرساکالا در تلاش است تا کالا های خریداری شده مشتریان را در بهترین شرایط ممکن به دست آنها برساند.

با این تفاسیر عوامل و دست اندرکاران مجموعه هیرسا کالا جهت رعایت حال مصرف کننده و ایجاد اعتماد و اطمینان خرید اینترنتی ، گارانتی بازگشت کالا به مدت 48 ساعت پس از تحویل به مشتریان عزیز را فراهم کرده است.

حال در نظر داریم تا شرایط تعویض و بازگردانی کالا را برایتان شرح دهیم.

فروشگاه هیرساکالا با خدمات باربری ضمانتی ، تمامی کالا های سفارشی شما را بدون کوچکترین ضربه خوردگی ، خط و خش ، مشکلات فنی و در حضور آنها محصولات را تست کرده و محصول بدون ایراد و سالم را تحویل مشتریان می دهند.

مغایرت کالا

در صورتی که کالای سفارشی با کالایی که مشتری تحویل داده شده ، مغایرت داشته باشد به این صورت که اگر رنگ یا مدل محصولی که به شما تحویل شده با محصولی که به هنگام خرید ، ثبت کرده اید متفاوت باشد ، می توانید محصول را بازپس بفرستید

اصل نبودن کالا

ما تمامی اجناس را با تضمین اصل بودن به مشتریانمان ارائه میکنیم تا با خیال راحت و آسوده در جهت ثبت سفارش و خرید اقدام کنند.

برای اطمینان خاطر مشتریان به مدت 48 ساعت پس از تحویل کالا فرصت تست و اطمینان از اصل بودن کالا دارند و در صورت اینکه هرگونه کالای غیر اصل تحویل مشتری شود ، میتواند کالای خریداری شده را بازگرداند.

عودت کالا

اگر به هر دلیلی تصمیم بر عودت کالای خریداری شده داشتید ، در این حالت فروشگاه هیرساکالا با این شرایط کالا را پس خواهد گرفت:

  • کالا در همان بسته بندی اصلی فروشگاه باشد و در صورت دارا بودن پلمپ ، به هیچ عنوان پلمپ محصول باز نشده باشد.
  • کارتن محصول سالم و بدون هیچ پارگی ، نوشته ، مخدوش شدگی و… باشد.
  • محصول استفاده نشده باشد.

لازم به ذکر است که اگر به هر دلیلی قصد عودت کالا را داشتید ، حداکثر ظرف مدت 48 پس از تحویل مجاز به این کار هستید و چنان چه بیش از 48 ساعت از تحویل کالا گذشته باشد ، کالا عودت داده نخواهد شد.